De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 70-S7200cc op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Esyl 13-12-2020

Een perfecte scheerapparaat met handige accessoires

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Update: Ik gebruik deze scheerapparaat nu al enkele maanden en ben nog steeds erg tevreden over de werking van de apparaat. De verschillende accessoires zijn heel handig bijvoorbeeld de reiniging station.
Ook de precisie trimmer is een leuk accessoires.

------------------------------------------------------
Review 25-8-2020:

De scheerapparaat van Braun uit de serie 7 het model 70-S 7200 cc Silver is een uitstekende keuze wanneer iemand overweegt om een nieuwe scheerapparaat te kopen. Ik heb het apparaat uitgebreid mogen testen en ik heb vastgesteld dat deze apparaat voldoet aan de eisen van een klant. Het resultaat is uitstekend door het draaibare scheerhoofd en beweegbare scheermesjes, ik kan mij nat of droog scheren onder de douche altijd is mijn gelaat aangenaam zacht.

Pluspunten

• De precisietrimmer
  • De reiniging station

Minpunten

• De prijs

Miggy1990 10-09-2020

Snel goed geschoren, zonder wondjes

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Dit Braun scheerapparaat werkt perfect. Ik test dit apparaat nu ongeveer een twee weken. Het scheerapparaat heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Mijn huid is erg gevoelig. Dit scheerapparaat scheert heel vlot. Dankzij de flexibele kop kun je overal gemakkelijk aan. Ik kan mij nu scheren zonder wondjes. Het scheerapparaat ligt ook heel goed in de hand en voelt premium aan. De batterij gaat lang mee. Makkelijk een 5-tal scheerbeurten en laait snel op.

Het apparaat kan ook heel gemakkelijk gereinigd worden. Na het scheren plaats je het scheerapparaat in het reinigingsstation. Het wordt dan hygiënisch schoongemaakt, wat ook erg fris voelt tijdens het scheren.

Dit scheerapparaat is van een hele goede kwaliteit. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Flexibele scheerkop, je kan overal gemakkelijk aan
  • Geen huidirritaties
  • Snel opgeladen
  • Ligt goed in de hand
  • Makkekijke en hygiënische reineging door station

Minpunten

• Redelijk prijzig

Jonathan 08-09-2020

Glad scheren zonder irritaties

Topscheerapparaat met zijn 3scheermesjes
360 graden roteerende kop. Een glad en egaal resultaat in een handomdraai. Met de precisie trimmer kan je je bakkebaarden perfect afwerken. Na gebruik gewoon afspoelen onder de kraan. En voor een grondige reiniging kan je hem in zijn staander zetten die gevuld is met een speciaal ontwikkeld reinigingsproduct. De batterij gaat lang mee. En er is een handige etui bij om hem op te bergen als je hem wilt meenemen voor op reis of op werk enz. Topmachien. Is zijn prijs waard.

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • Batterij gaat lang mee

john machiels 03-09-2020

mijn favoriete merk

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

De Braun 70-N7200cc Black is een echte professionele scheerapparaat. De 360° Flex System werkt uitstekend . Je kan ook dit overal gebruiken… Dit apparaat kan worden gereinigd onder stromend water en is geschikt voor gebruik onder de douche maar ook in bad. De Braun 70-N7200cc Black bijft dus altijd proper ! Natuurlijk je kan dit apparaat alleen maar draadloos gebruiken.
De Braun 70 heeft veel autonomie, dit apparaat blijft ongeveer een 50 min opgeladen en er is alleen maar 5 minuten oplaadtijd nodig voor een scheerbeurt.
Ik heb tijdens mijn vakantie ook het praktische reisetui kunnen gebruiken.
Ik ben ook tevreden over het scheerresultaat, het is dus een mooi apparaat met meerdere functionaliteiten.

Pluspunten

• kwaliteit
  • scheerresultaat
  • design

Minpunten

• prijs

Dietr 29-08-2020

Zeer aangenaam scheerapparaat

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Dit is een zeer goed scheerapparaat, de flexibele kop en sensor zorgt voor een heel aangename scheerbeurt. Werkt vlot en heeft geen problemen met het scheren van een langere baard en geeft een mooi glad resultaat. Het proper maken gaat zeer vlot met het automatische reinigingssysteem waardoor je steeds met een frisse en propere apparaat kan scheren.

Pluspunten

• Aangenaan
  • proper

Thibault 28-08-2020

Uitstekend toestel!

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Dit is een zeer goed toestel. Het is heel gemakkelijk te gebruiken, het scheert glad en ik heb geen last van huidirritaties. Ook de levensduur van de batterij is goed, die gaat lang mee en het opladen gaat behoorlijk snel. Er zit ook een precisietrimmer bij die er gemakkelijk op te klikken is.
Met behulp van het SmartCase center is het gemakkelijk om je toestel op te laden en te laten reinigen met enkel één druk op de knop.
Het toestel is 100% waterdicht waardoor het ook gemakkelijk uitwast en je het ook kan gebruiken onder de douche of in bad.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• 100% waterdicht

tvr2 28-08-2020

super

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Na een eerste maal het scheerapparaat van Braun te hebben gebruikt heeft het product me overhaalt om dit in huis te laten. Zeer gebruiksvriendelijk en vooral de kwaliteit van de scheerbeurt is optimaal. Een leuk werkend apparaat ; makkelijk te hanteren. Een aanrader voor de nieuwe man

Dieter1984 27-08-2020

Superalternatief voor scheren met mes

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Dit toestel heeft mijn wereld toch alweer wat verruimd. Normaal scheer ik me 1 keer in de week en dan met een mesje op de wangen en keel om een glad resultaat te hebben. Toch zijn mesjes duur en bezorgen ze je irritaties. Dit toestel veegt dit allemaal van tafel. Glad scheren zonder irritaties. Super! En is de kop vuil? Dan steek je deze gewoon in de reiniger en Wordt het toestel ook opgeladen. Superhandig. Een reisetui maakt dit plaatje compleet om te stellen dat ik dit zeker kan aanraden. De batterij gaat lang genoeg mee. Het scheren zelf voelt super aan door de zwenkende kop. Enige minpuntje is het lawaai dan bij het reinigen zelf.

Pluspunten

• Glad scheren
  • Gebruiksgemak
  • Geen irritaties
  • Zwenkende kop

Minpunten

• Lawaai bij reinigen

Michael 27-08-2020

Goed resultaat

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Dit toestel is makkelijk in gebruik. Het scheren is zeer glad, net niet zoals met een mesje maar voor een elektrisch toestel zeer goed en zonder irritatie. (Nog niet eerder tegengekomen). Het reinigingsstation is makkelijk om het toestel in te zetten en af en toe op te laden/rte reinigen. Laat een frisse citroengeur achter na het reinigen. Na enkel weken testen dus zeer tevreden!

Dries 25-08-2020

Goede scheerresultaten, eenvoudig reinigen

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Dit toestel geeft goede scheerresultaten en geen irritatie. Dat kon ik zelf ondervinden tijdens het testen.

Het toestel is 'Made in Germany' en biedt waar voor je geld. Zo is er een accessoire om je apparaat eenvoudig te reinigen. Dat neemt wel wat plek in je badkamer.

Pluspunten

• Goede scheerresultaten
  • Eenvoudige reiniging
  • Made in Germany

Minpunten

• Unit reinigen neemt wat plek in

Kdd 23-08-2020

Glad resultaat

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Dit product mocht ik testen...nadat ik het 2 weken elke morgen gebruikte, kwam ik tot de vaststelling dat dit apparaat een goed en glad scheerresultaat geeft. Zelfs tijdens een hittegolf, waar de huid vochtiger is, geeft dit apparaat een glad resultaat.
De extra reiniger werd nog niet gebruikt.

Pluspunten

• Alle huidtypes geven goed scheerresultaat

Minpunten

• Extra reiniger is niet nodig

JohnnyP 21-08-2020

Toptoestel voor een superglad resultaat

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Dit efficiënt scheerapparaat is in 1 uur opgeladen of als het snel moet gaan kan je na 5 min vlug opladen al scheren.
De beweegbare scheerkoppen zorgen voor een superglad resultaat en dit in een korte scheertijd.
Ook op moeilijk bereikbare plaatsen levert dit toestel goede resultaten.
Scheren onder de douche is heel handig.
Het reinigen gaat heel makkelijk via een bijgeleverd reinigingssysteem.
Een handige opbergtas is ideaal om dit toestel makkelijk en veilig mee te nemen op reis.
Dit is echt een toptoestel voor wie elektrisch scheren verkiest boven manueel scheren.

Pluspunten

• Efficiënt
  • makkelijk reinigen
  • ook onder de douche bruikbaar

Minpunten

• vrij prijzig

Ken01 20-08-2020

Top scheerapparaat

Geschreven voor: Braun 70-S7200cc

Gebruik nu al een paar weken dit scheerapparaat en ben er verrassend heel tevreden over.
Het doet wat het moet en het automatisch reiniging van het apparaat erna is top.
Een echte aanrader!